Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kişisel Arayüz Çalışması
#1
Kodlanması için değil boş bi zamanımda sıkıntıdan yaptığım kişisel arayüz çalışması. 





Eleştirilerinizi yazarsanız sevinirim.

8friwgd4.png

Tam boyut http://s1.directupload.net/images/140815/8friwgd4.png
Ara
Cevapla
#2
eleştirilcek bir yanı yok ? çok iyi Big Grin
Ara
Cevapla
#3
(02-03-2015, 11:38 AM)Falcon Nickli Kullanıcıdan Alıntı:  eleştirilcek bir yanı yok ? çok iyi  Big Grin

Teşekkürler Big Grin
Ara
Cevapla
#4
Güzel Olmuş Gine Smile
Ara
Cevapla


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Vidinli.net Shopping Platform
Vidinli.net Shopping Platform
Vidinli.net Shopping Platform