Bu defa bir gelin-damat çizimiyle karşınızdayım.
Yorumlarınızı Alabilir miyim 

Orjinal Resim:

Çizimim:

|
Gelin - Damat Çizimim
|
|
Bu defa bir gelin-damat çizimiyle karşınızdayım.
Yorumlarınızı Alabilir miyim
![]() Orjinal Resim:
![]() Çizimim:
![]()
02-04-2015, 04:57 PM
Resim kırık.
02-04-2015, 04:59 PM
Arkadaşlar resim 3 mb hiçpiyere yüklenmiyor yardım
Hizliresim.com
yükleye bildiniz mi ? Olmaz ise ftp var ise ona yüklemenizi tavsiye ederim
Geri Geldim
02-04-2015, 05:14 PM
Ohh sonunda imgur oldu şimdi alayım yorumları
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|